Irodai adminisztrációs munka a Magyar Telekomnál (277/13.)
Dolgozz velünk a Magyar Telekomnál! A leendő feladataid: • ügyfelektől érkező befizetési igazolások feldolgozása; • beérkező levelek paraméterezése, átiktatása; • egyszerű levelek megválaszolása és tájékoztatások kiküldése; • számlák kiállítása és postázása; • ki és bejövő posta kezelése; • ügyfelek részére egyenleg kimutatások kiküldése.
BR. ÓRABÉR
975-1200 Ft
HELYSZÍN
Budapest
Elvárások • felhasználói szintű informatikai ismeretek (Word, Outlook); • folyamatos munkavállalás; • önálló munkavégzés; • monotonitástűrés.
Előnyök nincs
Munkaidő hétfőtől szombatig 8:00-20:00 között, heti minimum 20 óra vállalásával, a ráérésed alapján, előre egy héttel tervezett beosztásban.
Munka típusa Adminisztratív/Irodai