Irodai asszisztens a Meló-Depó csapatába!
Szeretnél egy jó fej, fiatalos és dinamikus csapat tagja lenni, megismerni a kulisszatitkokat? Ha szereted a sokszínűséget a munkádban, érdekelnek a HR folyamatok profi irodai környezetben és vágysz a sikerekre, fejlődésre, akkor ne habozz, jelentkezz hozzánk asszisztensnek!
BR. ÓRABÉR
1050-1150 Ft
HELYSZÍN
Szeged
Elvárások Nappali tagozatos jogviszony, jó kommunikációs készség, talpraesett, kedves, vidám személyiség. Precizitás, önállóság, jó problémamegoldó képesség, kreativitás. magabiztos angol nyelvtudás szóban és írásban. Heti min. 15-20 óra ráérés hétköznapokon 9.30-15.30 óra között.
Előnyök Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat, illetve gazdaságtudományi, HR vagy marketing tanulmányok folytatása előnyt jelent.
Munkaidő Hétfőtől péntekig: 9.30-15.30 óra között.
Feladatok Milyen feladatok várnak rád?
- adminisztratív feladatok, adatrögzítés, e-mailek kezelése;
- telefonos és személyesen ügyfélszolgálati teendők: betérők fogadása, tájékoztatása;
- partnerekkel történő céges kapcsolattartás;
- HR feladatokban asszisztencia.
Munka típusa Recepció/Ügyfélszolgálat, Telefonos, Adminisztratív/Irodai, Gyakornoki/Szakmai