Hosszú távú adminisztratív munkalehetőség
Ha szeretnél egy modern, irodai légkörben dolgozni, rugalmas munkaidőben, ahol a precizitásodon van a hangsúly, akkor ezt a munkát Neked találták ki!
BR. ÓRABÉR
1000 Ft
HELYSZÍN
Szeged
Elvárások Nappali tagozatos jogviszony (aktív vagy passzív), önálló munkavégzési képesség, hosszú távú vállalás, MS Excel magas szintű ismerete, precizitás, monotónia tűrés.
Előnyök MS Office programok magabiztos kezelése, hasonló munkakörben szerzett tapasztalat, kedves, megbízható személyiség.
Munkaidő 8:00-16:00 óra között, körülbelül heti 25-30 órában, rugalmasan!
Feladatok Feladatok:
- Adattáblák kezelése és frissítése a napi adatokkal,
- szűrési, keresési feladatok excel táblákban,
- belső céges rendszerek megismerése után azok naprakészen tartása, ellenőrzése,
- a beérkező küldemények (postai, futár, személyes) átvétele és érkeztetése, irattározása,
- kimenő levelek dokumentálása, postakönyvezése, a szakterületek elektronikus feladójegyzékeinek feldolgozása,
- a beérkező szerződések adminisztrálása: elsődleges ellenőrzése és szelektálása szerződés státusz függvényében
- az iktató, szerződés nyilvántartó informatikai rendszer használata, aktualizálása, karbantartása.

A jelentkezéshez önéletrajz feltöltése szükséges!
Munka típusa Adminisztratív/Irodai, Gyakornoki/Szakmai